The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 10. oktober 2011

Ømme stænger

Jep, de forventet ømme ben er "ankommet"! Nu venter der, formentlig, 3 dage med stive ben og underlige bevægelser: Alt er som det plejer!! :)
Og dog! - Under løbet i går begyndte mit venstre knæ at gøre ondt, men ikke være end jeg, stædigt, VILLE gennemføre! Her et døgn efter løbet "betaler" jeg nu prisen. AV! - Håber, at det hurtigt går over, da der nu er under 3 uger til natmarathonet, et løb jeg KUN vil løbe for at gennemføre, altså ikke gå efter en god tid! - Jeg husker tydeligt oplevelsen sidste år, og det er skrækkeligt at løbe om natten! Endnu en god grund må være, at der efter løbet kun er 12 dage til mit næste store løb: 11/11 2011 kl. 11:11 marathon'et i Randers. Et løb jeg ser rigtig meget frem til!

Til sidst: Jeg fandt lige et billede af vores lille flok fra i går: De få men rå! :)
(Det er mig i den lyserøde "førertrøje" i baggrunden).

Fik snakket med nogle enkelte af jer i går efter løbet og jeg synes at kunne fornemme, at I var tilfreds med min og jeres indsatser, hvilket er super at høre!
Tak for selskabet, håber at I alle fik et godt løb!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar