The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 14. oktober 2011

Afsted igen


(Løbe rute / Militærekøretøjer rute. Lækkert at løbe der ude på denne årstid. Jorden er dejlig blød og det er "guf" for knæet!)

On the road again..
Jeg tog mig rigtig lang tid til at "komme" mig over det sidste marathon, mest fordi jeg var nervøs for de smerter jeg havde i mit venstre knæ. Smerterne forsvandt dog i løbet af tirsdagen og i dag har jeg løbet to ture UDEN smerter :) Dejligt!!

Først tur i dag var til motionsdagen, en let lunte tur på i alt 15 min. og i alt 1,86 km. Hygge med ungerne :)

Anden tur var efter arbejde i dag, en "rigtig" løbe tur med mine løbesko på. Jeg kunne mærke mit knæ de første to km. dog ikke smerter, jeg kunne bare mærke det ;) Men det gik heldigvis over!
6,4 km. på 35 min. Stille og roligt.

Weekenden byder, forhåbenligt, på en lidt længere tur (10 km?). To uger til næste marathon (natmarathon).

2 kommentarer:

  1. Det ser sørme....rustikt ud =)

    SvarSlet
  2. MEGET! Men det er squ et lækkert sted at løbe. Det aflaster mine ben meget :)

    SvarSlet