The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 20. juli 2012

Tilvalg og fravalg

Desværre var jeg forbi Hjerl hede Naturmarathons hjemmeside her i dag: Tilmeldte til dobbeltmarathon: 0 (der skal minimum være 10 deltagere før løbet bliver til noget). Så jeg skyder en lang hvid pil efter det løb.
Ærgerligt og så alligevel, jeg føler nok heller ikke at min træning har været god nok. Især ikke i de sidste par uger!

Nå, og så var der jo 12 timers løbet i Viborg. - Det bliver heller ikke. Jeg har valgt at spare pengene og så købe noget nyt grej i stedet. - Udsigten til 12 timers - non stop - løb rundt om en sø i Viborg er ikke lige noget jeg sukker efter i øjeblikket. Men det skal helt sikkert prøves engang! Måske næste år?? I så fald vil og skal jeg være bedre forberedt!

Men HEY, ja, jeg havde købt noget nyt udstyr!
Ladies and Gentelman: Brooks Adrenaline GTS 12!
Min "nye" løbesko. Jeg har i de sidste 1½ år (? ca) løbet i 10eren, men den er ikke til at opdrive mere, så jeg er blevet nød til at gå et par niveauer op og vælge 12eren. Det er selvfølgelig en sats at regne med at jeg kan bruge den, uden at have løbet i den.
Men skoen kostede ca. 550 kr. Rundt regnet halv pris i forhold til løbeforetningerne her i DK.

Så jeg tager altså en sats :) Mon ikke det går.


Men ikke nok med det, så fandt jeg også to super tilbud på Amazon.co.uk, jeg fandt blandt andet en super lækker salomon trøje og et par super lækre salomon 3/4 tights. Men mere om dem når de kommer. - Men kan starte med at sige at jeg har sparet MANGE penge!


Sidst men ikke mindst har jeg også bestilt nogle nye Gels. Denne gang prøver jeg Gels fra High 5. Discount supplements havde et super tilbud på en "prøve" pakke. 5,5 pund for 14 gels og andre produkter fra High 5.. To af dem tak. Gratis porto BTW :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar