The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 24. juli 2012

Hvad man får for 850 kr nu om dage!

Hvis man er dygtig og heldig kan man få så meget her!
Vil gerne skrive lidt mere nu her, men først vil jeg lige en tur ud i mine nye brooks sko!
Nå så kom jeg hjem, 5 km der gik fint, men vil nu formentlig ligge dem lidt væk og så slide de andre helt op først.




BTW, har nu læst de første par kapitler af Eat & Run bogen, og det er konge læsning, på engelsk selvfølgelig. På amazon.co.uk kostede den under 80 kr (inkl porto).
Salomon er ikke noget jeg før har haft bekendskab til personligt (tøj), men jeg ved at det er rost til skyerne i flere lejligheder. Både tightsne og trøjen er "desværre" for varme til at jeg kan bruge dem i øjeblikket, men mon ikke jeg nok skal få glæde af dem til efteråret! - Ser i hvert fald smart ud og mærkes utroligt lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar