The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 30. juli 2012

Lys bag de sorte skyer

Flot udsigt over Skive Fjord, med byen og skoven på den anden side af fjorden.
Vågnede op idag uden store smerter.
En effektiv omgang køling og en dag med elevation har taget den værste hævelse og de værste smerter! Så jeg valgte at blive væk fra lægen og se tiden an.

Her til aften vovede jeg mig ned i løbeskoene, ikke for at løbe, men for at mærke hvordan det føles.
Og nu kan min fod være i skoen igen. Den er dog stadig noget tætsiddende, men jubii, fordi det kunne lade sig gøre.

For at "fejre"det tog jeg en rask cykeltur på 17.8 km HELT UDEN SMERTER!!!

De sorte skyer må dog stadig være at jeg ikke kan støtte på foden uden smerter, men jeg kan bøje mine tæer lidt idag!(lyset)

1 kommentar:

  1. Det er godt at hører at der er fremgang så hurtigt.

    God bedring.

    SvarSlet