The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 23. juli 2012

Alternativ træning

Min overkrop er færdig! Øm som en omgang gennembanket stykke oksekød.
Lørdag aften og ca. 5 timer søndag stod den på græsslåning, hækklipning og ukrudts luning. Så hårdt at sveden sprang af mig. Hård, men fed fornemmelse.

Straffen kom så i dag: ømme skulder, ømme arme, øm ryk. Så løbeturen i dag føles ikke rart. Smerten hopper direkte op i skulderen.  Men løbes det skal der squ, for i morgen tager min søn og jeg til legoland og tager et par overnatninger der nede. Muligvis kommer babyjoggeren med, og så får jeg løbet lidt, men det er stadig usikkert om der er plads i bilen.


Ps. Lækkert vejr ik? :)

Netop hjemvendt fra en hård, men god tur.
De første små 4 km. blev løbet med Noah i babyjoggeren og de sidste 8 blev løbet solo. Nu er vi klar til en legolandtur!!

Efter to korte pause gik det meget bedre med skulderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar