The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 29. juli 2012

Skadet!

Oh for h...... da også!!
I går skrev en gut fra min gamle fodboldklub til mig og sagde at de lige stod og manglede en spiller.
Jeg manglede godt nok 27 km. her hen over weekenden, men valgte nu alligevel fodboldkampen.

Men men men, ca 20 min inde i 1. Halvleg ville jeg kaste mig ind for at blokere et skud, det lykkedes også fint, men jeg fik også to store gutter lige ind over foden. Med det samme kunne jeg mærke en smerte under foden. Med det samme tænkte jeg en forstækning under foden. Jeg kunne godt rejse mig op og efter nogle humpe sekunder kunne jeg også godt små løbe på den.
Det gik bedre og bedre som kampen skred frem og selvom jeg stadig havde smerter i foden, så kunne jeg stadig spille alle 90 min.

Efter kampen, da jeg tog støvlerne så kunne jeg godt se at jeg var lidt rød ved "roden" af storetåen. Men valgte dog alligevel at løbe de 5 km hjem hvilket faktisk gik "o k". Smerten var der, men tænkte stadig at det nok bare var en forstækning og ikke mere end det.

Men som aften gik fik jeg mere og mere ondt, og jeg valgte at hæve benet og ligge noget koldt på. Og så håbe på det bedste.
Her til morgen er min fod (lige under storetåen) hævet og mørkt.

PIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu ligger jeg her og ser OL og klynker til jer. Håber selvfølge "bare" at det er en lille forstuvning og ikke mere end det! Og at det forsvinder snart, så jeg kan komme ud på stierne igen!

Pas på med at spille fodbold!

Forresten tabte vi 3-2. :(

3 kommentarer:

  1. Øv, det er surt. Kender godt det der med, at "det ikke er så slemt endda", hvorfor man jo sagtens kan løbe ... hmmm .....

    Har for nogle uger sider været gennem en (mindre) "skadesperiode" - jeg havde stor gavn af at cykle, når jeg ikke kunne løbe, så måske at det er en mulighed for at holde formen ved lige ;) ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vis der ikke er sket en klar forbedring imorgen, så tager jeg ned til min læge og får dommen.
      Så må vi se hvad jeg må/kan der fra, men det er klart at min mountainbike holder klar hvis nu.

      Slet
    2. Hvis *

      Pt er den stadig en del hævet og meget øm, hver gang jeg går på den dunker det i den og det gør meget nas

      Slet