The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 27. juli 2012

Hård hård hård træning

Onsdag og torsdag blev det ikke til løb, da jeg var på en mini ferie i Legoland, men for pokker da, hvor fik jeg trænet ben og varme træning!!

Ca. 8,5 time i Legoland, frem og tilbage i 30 + grader (INGEN VIND!) og med mange tusinde turister flere gange med en 3 årige på skulderen, der var kørt helt flad efter en lorte nat i teltet!
Men vi havde en fin ferie, en rigtig herre ferie med junk food og afslapning.

Lille manden var pjattet med alle de små togvogne og biler der kørte rundt i "mini Legoland".


Og i dag (fredag) ankom mine Gels så, se her hvad pakken indeholdte: 14 gels, 1 energibar, 16 kapsler til energidrik, og to poser med noget energidrik. For kun 5,5 pund! (gratis fragt). Jeg bestilte to pakker. Bestilte man flere kom der porto på, men der er jo ingen der siger at man ikke kan bestille to af gangen, flere gange :) De kan holde sig til august 2013, så jeg tror lige jeg sender bud efter et par pakker mere.

Dagens løbe tur:

6 km. der var meget stille og rolige, synes stadig jeg er mærket af dårlig kost, dårlig søvn i teltet og manglen lyst! ;(


Weekenden byder forhåbentlig på mere energi og mere lyst til løb. Bettina tager i hvert fald ungerne med i legeland på søndag, så der regner jeg med at jeg skal løbe langt!

2 kommentarer:

  1. Tak for energi-gel-tip.
    Det er et rigtigt godt tilbud og nu er der også en pakke på vej til mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et godt tilbud siger en jyde aldrig nej tak til. Så det er fint at jeg kan dele dem med jer andre også :)

      Slet