The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 26. februar 2012

Thy Trail Marathon 2012

Min første løb som anmelder og min første længere konkurrence siden min personlige fadæse d. 11/11-11!

Thy Trail Marathon, noget fuldstændig anderledes end jeg har prøvet før. I dag blev vi blandt andet udsat for 8 km. på stranden, hvor meget af det var løst sand! Det var virkelig noget der trak tænder ud, men 6-7 km. før mål begyndte der noget der var endnu mere anderledes - Vandpassager!
Det startede lidt i mudder, så gik det over i lidt vand og mudder og senere igen: vand til anklerne! - og med 4 km. tilbage vand til midt på lårene! - ISVAND! Selvom det lyder mindre behageligt, hvilket det nok også var, så var det faktisk fedt og man følte sig vel også lidt mere barsk ovenpå sådan en omgang!

Thy Trail Marathon var FEDT! - og løbet kostede 200 kr. og det er altså meget løb at få for pengene + vi fik en rimlig fed Buff med i prisen!

Næsten 22 km. i sand, mudder og vand! Våde men aldrig kolde fødder i mere end MAX 30 sekunder, tak teko uldstrømpe! :)

Læs min anmeldelse af løbet på motionslob.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar