The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 16. februar 2012

Interval

Dagens træningspas startede i det bedste Karate kid stil, med maling af vores hus (indenfor).. Up Down, up Down..

Efter 6 timer med det, synes jeg og mine skuldre, at vi trængte til noget andet: interval træning blev det til.

Først 1 km. opvarmning derefter 8 * 250 meter intervaller med 4 min. pr. km. eller der under i snit. Til sidst nedkøling over 3 km. 7,2 km. i alt. På 32:54 min. (4:34 i snit)

Alt i alt en fin træning, jeg havde en lille smule ømme ben efter de 17 km i går, men jeg er stadig vældig godt tilfreds med hvor hurtigt jeg restituer fortiden.
Thumps up!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar