The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 19. februar 2012

Cross

I dag blev det til en fin 5'er med min lillesøster, der absolut ikke er en løber! - Hun har dog indset at der er utrolig mange plusser ved at løbe. Så i ny og næ smutter hun ud af teenageværelset og løber med mig! (hun er 17 år).

I dag cyklede vi ud til det militære øvelsesterræn, for at løbe noget cross. Hvilket passede mig rigtig fint, Rikke (søster) anede selvfølgelig ikke lige hvad cross var, men det ved hun nu!
Vi løb på dejlige smattede stier i et semi kuperet terræn og det var faktisk dejligt at løbe der, da vi fik læ fra den kraftige vind. (læs evt. denne korte artikel om cross)
Jeg vil i den næste uges tid "kun" løbe i mine brooks cascadia 6 (trailsko), da det er dem jeg tager på til næste uges halvmarathon i Thy. Det er da trodsalt et "trail marathon"! :)

Næste uge bliver noget hektisk for mig fordi:
Mandag - arbejde og møde resten af dagen (hjemme ca. 21.15)
Tirsdag - arbejde og direkte hjem og være alene far (konen har aften arbejde)

Onsdag - arbejde og der efter på kursus. - aftenen sluttes af med Rammstein i Herning.
Torsdag - FRIDAG! - Løb løbe løbe! Forhåbentlig en god lang trail tur!
Fredag - arbejde og en mindre løbetur inden den står på diamantbryllup hos besserne.
Lørdag - Fri, men ingen løb.
Søndag - Thy Trail Marathon

Så reelt er der kun plads til 2 træningspas og så Thy Trail Marathon. - Ikke optimalt, når jeg gerne vil løbe 40 km. i ugen for tiden, men det er nok det jeg må nøjes med. MÅSKE bliver der plads til en aftentur om tirsdagen, men i så fald bliver det ikke i trailsko der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar