The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 17. februar 2012

Testløber

Så er det vidst helt officelt, jeg er nu testløber hos motionslob.dk.




Modtog dette sæt tøj i dag med posten. Et stk. fusion jakke og en lækker t-shirt også. - Måske lige lidt for småt, men jeg tror det går. Meget flot sæt forresten.
I næste weekend skal jeg teste det første løb, der forgår i Thy, nemlig Thy Trail Marathon, jeg skal dog "kun" løbe den halve distance! - Et løb jeg ser rigtig meget frem til!

25/3 skal jeg igen løbe for motionslob.dk hvor jeg skal en tur til Aalborg for at anmelde New Balance Halvmarathon, et løb jeg har løbet 2 gange før OG har sat pr. begge gange! - Så det bliver jo spændende og se om jeg kan det igen!

Sidst men absolut ikke mindst skal jeg også løbe Brutal Marathon til April, men om det senere. - Men jeg kan afsløre at det er et løb der længe har lagt øverst på min ønskeliste!




Jeg modtog også mine nye gels, jeg købte dem på discount-supplements.co.uk for kun 13 pund, hvilket er lige omkring 115 kr. Billigt, især når det er for 24 stk! Porto prisen var: Gratis!

Jeg skal lige have brugt de sidste Mule gels, før jeg begynder at teste de nye (mine Mule gels kan kun holde sig til og med februar). Men det bliver i hvert fald spændende, for med en stk. pris på ca. 5 kr. så er der altså meget at sparre i forhold til mine hidtil farvoritter fra Mule, der kostede 17 kr. / stk!

2 kommentarer:

  1. Hejsa og fin blog du har. Har du fået testet dine ny gels?

    SvarSlet
  2. Jeg har indtil videre kun smagt en, så jeg kan ikke rigtig sige andet end af den er spiselig. Smagsmæssigt synes bestemt ikke at den er lige så velsmagende som Mule Gels, som jeg har brugt indtil nu. Men tager man prisen i betragtning, så går det nok!
    En ting er i hvert fald sikker carbboom gels'ne er ikke lige så søde som Mule's, som dog også er MEGET søde!

    Men selve virkningen af carbboom ved jeg ikke meget om endnu. Men jeg har googlet det og de har fået fine anmeldelser rundt omkring på nettet.

    I øvrigt, synes jeg at det er lækkert med en discount gel! :D

    SvarSlet