The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 4. februar 2012

21,4 frosne kilometer

Årets første rigtig lange tur kom i hus i dag.

21,4 km. på en urolig afvekslende rute.
De første 12 km. På landet med gudeskøn udsyn til byen (se billederne). Siden hen løb i selve byen med en tur i gågaden som "belønning". Dejlig tur.

Mit venstre knæ begyndte drille lidt de sidste par km. Men her en time efter kan jeg ikke mærke noget.
Men alt i alt en super tur, og et skulderklap til mig selv: "Jeg er i god form." - jeg løb i hvert fald turen uden at føle mig træt på noget tidpunkt.
Turen i dag blev løbet med min haglöfs rygsæk til væske. Det gik super godt.. tja lige ud over at slangen frøs til engang i mellem, måske skulle jeg invistere i noget isolering? Tog også en mule gel med, synes stadig at jeg har svært ved at mærke effekten af dem, de giver mig ihvertfald ikke et kæmpe boost. Men de smager godt! ;-)


Smuk dag.

Flot kuppert landskab jeg netop har løbet igennem.

Heeeeelt der over er Skive havn. 45 min. senere løb jeg faktisk helt der over.

Et kig tilbage, inden byen igen truer.

Se min tur her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar