The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 12. februar 2012

18 på trætte ben

Selvom jeg ikke selv løb igår, var mine ben idag trætte og ømme. Men jeg manglede 18 km. Hvis jeg skulle kunne holde mit snit på 40 km. Om ugen.
De. Lykkedes og jeg havde en fin tur med rygsæken rundt om byen, i høj solskin OG PLUS GRADER! Der var masser af folk ude og gå i dag, især ved fjorden, der stadig var frossen. God tur, fik sat godt med fart på de sidste 7 km. hvor snittet konstant lå under de 5 min pr. Km.

Jeg havde enkelte problemer med is på stierne, så jeg måtte gå flere steder, se billederne!




Skive å var flere steder helt tilfrosset, dog var ca. halvdelen tøet når man nærmede sig fjorden.. Foråret er på vej?


stierne var flere steder oversvømmet, tungen lige i munden ik?

Dagens udstyr, og en gel.. Mums!


Jeg bestilte før i denne uge, nogle nye og ikke mindste meget billige gels fra England. Jeg regner med at modtage den først i næste uge, så I kan se dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar