The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 5. februar 2012

10 km. På en smuk søndag

Efter 21 iskolde km i går, blev det i eftermiddag til endnu en ISKOLD tur: 10 km. På lige over 51 min.

Ligesom dagen i går blev turen gennemført helt uden at kigge på farten. Jeg havde hjemme fra forberedt en tur på computeren og derefter udloadet den til mit ur, for derefter kun at følge kompasset på turen.
En glimrende måde til at presse sig selv lidt. - det er jo nemt at sidde der hjemme og tro at man bare lige løber en 10er. Men når man så kommer ud, så er det enten for koldt eller man er for træt.

Det er en måde der lidt er med til at holde en i ørene, hvilket har været en god ting her i weekenden, som altså gav 31 km. i benene!
Ulempen er jo så at man ikke kan blive fristet til at løbe endnu længere uden at uret brokker sig (kan dog alpes fra)! Og noget af det jeg holder allermest af: det spontane!

Opdatering ang motionslob.dk anmelder dele:
Jeg skal løbe følgende løb for dem, her i foråret:
Thy trail halvmarathon, New balance halvmarathon og brutal marathon. Det bliver godt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar