The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 1. december 2012

Venter på miraklet

Mens jeg venter på at jeg bliver helt fit for fight igen, så gør det jo ikke noget at stoppe op og nyde udsigten... og hvilken udsigt i dag.. Det har i Skive sneet hele dagen, ikke meget, men lige nok til at alt er blevet hvidt..
Normalt, ville jeg nok have bandet det langt væk, hvis det da ikke var fordi jeg stadig var små skadet og ikke kan løbe hurtigt alligevel. Så i dag passede det mig skide godt, da jeg kunne lunte de 4 km. på 24 minutter, uden at være bange for fald og se dum ud pga. tempoet..

Påklædningsmæssigt, så jeg måske "anderledes" ud. Men desværre var der også noget vind i dag, og det var squ koldt..
Se bare :) 
 
Ikke meget, men nok til mig :)
 
Skades mæssigt, så synes jeg godt nok at det svinger meget, jeg kan løbe, uden smerter, men jeg er stadig ikke helt tilfreds. Så jeg bygger stadig langsomt op og håber, at jeg omkring nytår igen kan få nogle flere kilometer på.

Folk der også følger mig på endomondo.dk har nok også lagt mærke til at jeg er begyndt at styrketræne. Hvilket har resulteret i ømme mavemuskler de sidste par dage. NO PAIN, NO GAIN! 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar