The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 6. december 2012

Åh nej!

Løb i går 3 km., langsomt, men ellers uden problemer!

I dag ville jeg gentage succesen, men allerede efter 1 km. gik det "skævt", knæet begyndte igen at gøre "lidt" ondt og jeg måtte sætte tempoet ned for at komme igennem de 3 km.
Trist, og et sikkert tegn på, at det ikke er slut med knæproblemer. :(

I går snakkede jeg, privat, med en fys, der sagde at det lød som en betændt slimsæk. Så nu går den store jagt ind på "en kur"! - Et læge besøg virker dog efterhånden uundgåeligt.

Her ca. 20 min efter jeg er kommet hjem er smerterne dog heldigvis forsvundet igen..

3 kommentarer:

  1. Fortæl endelig mere, hvis du finder en kur.
    Det lyder lidt som det jeg går og skærer tænder over for tiden. Øv for at ringe til lægen :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Har desværre ikke en god kur, udover hvile og ro :(
      Var til læge i dag, og mente ikke at det var en slimsæk der var betændt. .. tja, du kan læse om det i mit nyeste indlæg. ;)

      Slet
    2. Hvile hjælper også her og det ser ud til at gå langsomt fremad.
      Meget langsomt.
      Men jeg kan godt løbe og det føles ikke uforsvarligt, hvis bare jeg ikke løber for langt eller hurtigt.
      Der er "heldigvis" så utroligt lang ventetid til lægen her, så jeg fortsat bilder mig ind, at det kan gå over, før jeg overhovedet kan få en tid :)
      God bedring med dig.

      Slet