The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 16. december 2012

Ventetid..

Ja, så fik jeg endelig svar fra region midt. Dårlige nyheder desværre. Jeg har først fået en tid om 9 måneder (!!). Utroligt, for en undersøgelse, hvor der står at det ca. vare 10 til 30 minutter. Nå, men heldigvis ser det ud til at jeg kan få en tid noget før i Holstebro. Så den mulighed vil jeg selvfølgelig opsøge.

I går var jeg ude og løbe 3 km, hvor der igen var smeter. Smerter som stadig sidder i knæet i dag. Så der skal ske noget. Snart!

Et lille billed fra gårs dagens løbetur, tøvejret havde gjort det "spændende" at løb. Flere steder var det udemærket underlagt, mens der var is nogle steder.
Billedet illusterer det vist meget godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar