The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 2. december 2012

Snekæderne på

Snekæderne kom på her til eftermiddag. Egentlig har jeg været noget sløj i dag med snot, hoste, ondt i halsen og træthed.
Men jeg kunne ikke lade være, og selvfølgelig her ca. 30 min efter har jeg det jo godt. Motion virker!!
Turen blev, som skrevet, løbet med snekæderne på, da der i løbet af igår var faldet ca. 4 cm sne. Ikke meget, men nok til at mine yaktrax skulle frem og de var rigtig gode idag!
Jeg startede tur i skumringen, hvilket desværre gjorde at jeg gik glip af muligheden for at tage nogle flotte vinter billeder, men mon ikke at chancen kommer igen ;-)
Turen var lige over 5 km lang og forgik, igen, helt uden smerter. Lækkert!

Forresten! - I går var jeg så "fræk" at trodse et "lorte knæ" og tilmelde mig Kalkmine marathon / underground marathon til maj. Regner selvfølgelig også med at jeg er fit for fight igen til den tid :)

Udemærket udsigt 
Snekæder i aktion.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar