The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 24. december 2012

Jul - Håbet lever endnu

Så blev det endelig jul, årets største gaveønske, udover varme løbehandsker og godt vejr, må være et velfungerende knæ (helst to). Men jeg må være ærlig, det kører bare slet ikke! Konstante smerter/irritationer er hvad jeg lever med i øjeblikket.

Mit håb er nu at 2 uger uden arbejde kan være med til at benet får lidt fred. - og så at jeg snart får en tid på Hamlet i Herning, så jeg ved hvordan min skæbne ser ud.

I går fik jeg styrketrænet i ca. 45 min, dvs. jeg er helt smadret i dag! - God form for smadret dog! Jeg prøvede at cykle, MEGET, stille og rolig på en kondicykel, men efter 1 km. gik det galt. Væk fra den maskine. Jeg prøvede også at lunte lidt på løbebåndet, hvor jeg nåede 250 meter, før jeg ikke kunne mere!


Øv!

Nå, men der udover ønskes I alle en rigtig god jul, og godt nytår, hvis I ikke "logger" ind mellem jul og nytår! Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar