The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 7. december 2012

Et læge besøg

Har fri i dag, så det var oplagt at besøge læge. Selvfølgelig for at kigge på knæet, men som jeg skrev for nogle dage siden, døjer jeg med hoste, snot osv.. Plus jeg også har noget med øjene der irriterer mig, meget! Så et læge besøg var nødvendigt.. (Jeg samler).

Lægen rodet rundt med mit knæ, og kunne ikke finde ud af det. Eneste har kunne finde ud af var, at jeg kan overspænde mit venstre ben, så mit knæ kommer unaturligt lang bag ud. Og det kan måske slide på enden af menisken.
Summarum, jeg er blevet henvist til en knæ ekspert på Viborg sygehus. Ved ikke hvornår det bliver endnu. Håber det bliver snart.

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde. Selvfølgelig er det positivt, at han ikke kan se noget/mærke noget. Og så alligevel er det jo også det skræmmende ved det.
Men en positiv ting kom der ud af det i dag: jeg må stadig løbe, hvis jeg kan. ;)
Hvilket jeg nok ikke kan :(

Udover det, fandt vi ud af at jeg havde fået allergi i øjet og halsbetændelse. Tak for kaffe!

2 kommentarer:

  1. Hej Dennis, har været der hvor du er nu. Jeg syntes uvisheden var ulidelig, og det hjalp mig meget endelig at finde ud af hvad der var galt. Jeg endte med en tid på et privathospital fordi det offentlige var så langsomt. De penge er de bedste jeg har givet ud. Jeg håber, du snart kan blive undersøgt og dermed få klarhed over hvad der er galt og hvordan du bedst kan træne dig op igen. Når først man kan begynde at lave øvelser og træning der er til gavn for kroppen, så er man trods alt på vej i den rigtige retning. God bedring, vh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. håber at få svar i næste uge, så må vi se om jeg kan holde ventetiden ud. ;I

      Slet