The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 30. december 2012

Godt nytår!

Ak ja, endnu et år, endnu et indlæg. Dog bliver dette, det sidste indlæg for i år!

I dag var jeg til nytårs løb her i byen, desværre kun som tidstager og ikke som løber. I et felt hvor jeg mener at kunne have fået en top 10 placering, uden større problemer. (ØV).

I fredags var jeg ude og stryketræne. Der ude fik jeg også roet i små 25 minutter, det var faktisk godt. Knæet kunne jeg ikke mærke noget til, så udover nogle vabler på hænderne, så var det en rigtig god oplevelse. Dejligt at få pulsen op, efter jeg stort set ikke har lavet noget hårdt i lidt over 2 måneder.

Efter roningen gik jeg til den med styrketræningen, med to fornuftige omgange på diverse maskiner. Alt andet end benene blev trænet.

Efter den omgang gik jeg ind i svømmehallen for at prøve at svømme, det blev til 250 meter, før knæet sagde stop! - Resten af tiden blev brugt i spa'en ;)

I næste uge skal jeg til forundersøgelse med mit knæ, noget jeg ser meget frem til! Mere om det når jeg ved mere :)

Her til sidst, en kort oversigt over mit LØBE år:
(Det er angivet i kilometer, km. i alt ses i bunden)

Her ses det første halve år, et super godt halvår, hvis jeg selv skal sige det! - Fik også cyklet en del på MTB i den periode.

Her ses 2. halvdel af året, hvor man tydeligt kan se at det gik skævt der. Hvad man selvfølgelig ikke kan se på skemaerne er de gange jeg har været til fodbold, styrketrænet, cyklet mm..



Med ønsker om bedre tider for os alle - GODT NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar