The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 11. december 2012

..at vove pelsen

I morges, kort tid efter jeg var mødt på arbejde, satte min ryg sig fast, ikke noget der gjorde jeg skulle ligge på langs eller noget, men nok til at jeg var irriteret af det resten af dagen. - Et typisk problem for tiden. Før kunne løb hurtigt fixe det og det gjorde også min ryg stærk (ved træning).

Men det har jeg selvfølgelig manglet de sidste to måneder nu, så derfor har jeg haft flere og flere problemer med den "lorte" ryg!

Men kuren er sådan set nem nok, ud og løb! - Så jeg vovede pelsen, da jeg kom hjem her til aften og snørrede løbeskoene og afsted det gik! (løb!)
De første 4 km. helt uden problemer, men efter 4,5 km kom smerterne så! (øv). De kom efter at jeg havde løbet på asfalt i ca. 10 min og smerterne var ikke til at tage fejl af: Ned i tempo, eller halte i morgen!

Men 5 km. blev det til, på lige over 28 min. Ganske udemærket dag!

Dagens bedste råd: Pas på, det er glat der ude! - Jeg havde en "nær - ved" ulykke i dag! :)

1 kommentar:

  1. Rigtig irretrende med ryggen - har selv haft fys på min, for at den styrket - blandt andet ved hjælp af løb!

    Og ja, pas på derude, var desværre så uheldig at min "nær ulykke" blev til en ulykke med det glatte is.

    SvarSlet