The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 25. december 2011

Status .. so far..

Jeg vil mellem jul og nytår smide rundt med statistikker omkring mit løbe/motions år.
I år har jeg valgt at fokusere på kalorier (ja hvorfor mon lige nu? :)).

122839 kalorie har jeg smidt ved motion i år, hvilket svarer til CA(!). 41 dages forbrug af mad for mig. Men alligevel ender jeg med et på 1 kg. ekstra på sidebenene i år..
Konklusion må vist være: Dennis du æder som et svin!! Men GODT at du har bevæget dig så meget!! Selvfølgelig skal der også indtages ekstra med kalorier når man løber så meget, men der er desværre sket en lille brist i år, men et nytårsforsætte er vist allerede på plads nu!


I går, løb jeg med min lillesøster, en tur ned og besøgte vores farfars grav, og det blev i alt til 7 km. I et meget langsomt tempo. (ungdommen er vist ikke hvad den har været!)
I morges, efter endnu en aften med jule-synderi, løb jeg en kort 3er med min søn. Om lidt venter endnu et mad-orgie, men håber at jeg når en løbetur senere i aften.


Nå, juleaften er slut, og hvilken juleaften!
Jep, I har nok gættet det, jeg fik mandlen, og bedst som man tror at aften ikke kunne blive bedre, så det blev den altså!
Udover masser af lækre gaver, var det også aften, hvor vi kunne løfte sløret for at vi til Juni/Juli skal være forældre igen. Vi var i tirsdags til scanning på Viborg sygehus, og der ligger en lille fin baby i maven på min kære kone. Så det var en sand fornøjelse at være med til at afsløre "miraklet" i går, og for en stund glemte alle de fine julegaver og der blev kun snakket om babyer!


I går havde jeg forresten også den udsøgte fornøjelse af at være julemand for min søn (2 ½ år), og da jeg træder ind siger den frække knægt, som det først: "Hej far"! - Men tror jeg fik ham overbevist til sidst dog! - Det skal vist forbedres til næste år! Endnu et nytårsforsætte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar