The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 15. december 2011

Midtuge update

Det er blevet til 3 ture indtil videre i denne uge.
Ugen startede ellers med en god omgang forkølelse, så ingen løb mandag.
Tirsdag blev det til en kort, men relativ hurtig 3 km'er. Løb med nogle små ryk ala. intervalløb.

Onsdag en lidt længere, og noget langsommere. Pga. en forkert (?) bevægelse på arbejdet, satte min ryg sig fast og da jeg kom hjem var jeg stadig noget stiv i det, men jeg ville altså ud og løbe.
De først 4 km. var sammen med Noah i babyjoggeren. Satte derefter ham af der hjemme, da konen imellemtiden var kommet hjem fra fitness. Derefter løsnede ryggen sig lidt mere op, og fik i alt løbet 10 km. Dog med en snit fart på kun 5.44 min/km.

I dag torsdag blev det til en gammel kending, en tur i det militæreøvelses terræn, en fin, langsom, 7er! Ikke så meget at sige til det. Dejlig tur, mens det stadig var lyst, skønt!

Har faktisk prøvet at løbe lidt efter puls i denne uge, men vanen med at kigge på farten og distancen er squ svær at slippe helt.. + jeg kender efterhånden mine ruter for godt, så det er svært ikke at være "up 2 date". Men jeg PRØVER.

Indtil videre 20 km. og der er lagt i ovnen til en laaaang tur på søndag, så hvis ryggen, snoten og alle andre ting går godt, så deltager jeg i årets "jule løb" rundt om Flyndersø, der er på 28 km i et "snakke-tempo", som de siger. Går det ikke, så tager jeg selv en god lang tur i løbet af weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar