The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 8. december 2011

En tur i klubben

For først gang siden Juli måned, var jeg i går en tur i klubben. Det var tydeligt at mærke, det er et længe siden at jeg har løbet hurtigt. Men fulgte da med de først 6 km, hvor jeg bagefter sprang fra og løb med nogle lidt langsommere løbere, der skulle den anden vej. I alt blev det til 10 km. hvor af de først 6 km. blev løbet med et snit (!) på 4.38! Det gik sådan set også fint nok, men løb simpelthen tør efter de 6! I alt tog det mig knap 50 min. at løbe de 10 km. Hvilket er fint. Nu har jeg da i det mindst vist mig i klubben igen!!

I dag har jeg tilmeldt mig Danmarks bedste løb, Kalkmineløbet (underground marathon), hvor jeg igen skal ned og hygge mig i kalkminerne her i min del af landet. Jeg glæder mig HELT vildt!

Forresten er det her mit indlæg nr. 100, og det er ca. 6 måneder siden jeg startede ud med at blogge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar