The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 17. december 2011

Den lange er i vente..

Ryggen er i klar bedring og har næsten ikke ondt mere, så jeg er fit for fight igen! SÅ:
I morgen står den på en social 28 km's tur rundt om Flyndersø, syd for Skive. Jeg har aldrig selv prøvet at løbe turen før, men jeg kender udemærket godt stedet, og turen kommer til at byde på masser af bakker, perioder med skov og åben hede.
Jeg glæder mig meget, og er spændt på hvor lang tid vi kommer til at bruge på ture. Jeg forstiller mig mellem 5.30 til 6 min/km. Men jeg lader de andre løbe foran, så jeg ikke "får skylden" (enten pga. for høj eller for lav fart).

Man kan se turen her.
Skriver en lille rapport når jeg kommer hjem i morgen. Og hvis jeg husker det, tager jeg også nogle billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar