The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 23. december 2011

Jul jul jul jul..

-e.. Ferie! Og så skal der løbes! Har et lille skjult mål om at komme op på 1800 km. i år, og mangler ca. 60. Så bliver mit snit lige over 5 km. Pr. dag for året, hvilket er super! Især når man tænker på at jeg brugte de første 3,5 måneder af 2011 på at genoptræne. Er i gang med en lækker tur rundt om Skive. Temperaturen viser 9 (!) grader og det er lige ved at shortsene kommer på igen! Hvem sagde vinter?


Den kære træbro, fantastisk sted at løbe!

Et view mod hospitalet og midtbyen, fra træbroen.

Få strandgæster i dag.. hundeluftere, men dejligt at se folk der nede.

Skoven er stadig flot, tiltrods for at der ingen blade er på træerne.


Skives svar på strandvejen/stien. Som går langs havnen og stranden, vel ca. 4 km. lang.

Her er vi forenden af stien.

Et lille kig tilbage til havnen, der er langt, men det er et så flot sted at løbe, at man næsten glemmer tiden/kilometeren

Salling natursti (tror jeg det hedder), løb kun et kort stykke tid på den. Stien er ellers ca. 30 km. lang og går fra Skive til Glyngøre. Løber/cykler på denne sti når jeg skal til og fra arbejde.

En kort tur igennem anlægget. Altid et flot sted at være,

Og til sidst, endnu et billed af træbroen, denne gang fra en anden vinkel af.

Det blev til et skøn 17 km. tur og nu kan julemaden bare komme an!!

Regner med at løbe minimum en tur mere i løbet af weekenden, men det er ikke sikker at jeg når at få skrevet noget om det her inde.

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul!! - og lover at jeg nok skal skrive igen inden nytår!!

2 kommentarer: