The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 31. december 2011

Statistiker osv..

Jeg lovede vist, lige før jul nogle statistiker hen over julen, men selvom jeg har haft fri, så synes jeg ikke lige jeg har kunnet finde tiden!

Men bedre sent end aldrig:

Årets korteste og lænste ture:
Korteste:1,035 (tror det har været nogen opvarmning, som jeg har indtastet seperat,
Længste:42,665 (et marathon)



April måned skulle/ville jeg prøve at løbe 100 km. på en uge, det lykkedes, men jeg ved nu også hvor meget tid det tager! Mangler lige at få de sidste 16,5 km. med for december, dem løber jeg senere i dag!
Tid:
Korteste:00:05:34
Længste:04:24:03
Samlet:157:40:39
Gennemsnit:00:48:30

Fart:
Laveste:7,3826
Højeste:14,0722
Gennemsnit (pr. tur):11,3304
Gennemsnit (samlet):11,2394

Lidt en sjov en her:
Kategori, motionsdagbog.dk vil gerne have at jeg svarer på hvilken slags træning jeg har lavet, se bare hvad jeg har valgt i løbet af året (jeg har sikkert glemt nogle dage?):

Jogging:178
Konkurrence:8
Interval:3
Ukendt:3
Hastighed:1
Distance:1
Bakke:1
 Som skrevet tidligere, det er ikke meget "special" træning jeg laver!!

Vægten:

Det har gået lidt op og ned de sidste par år, med udover en dårlig afslutning på året her, med ca. 2 kg. for meget, så kan man vist godt se at det har gået den rigtige vej!

Sko statistik:
3 par Brooks adrenaline GTS 10 er blevet brugt/mishandlet i løbet af året.
1 par Brooks (fart skoen) er blevet prøvet, desværre kun 21 km. i alt, den skal jeg lige vende mig til!!

Års opgørelser:

Sidste år løb jeg rigtig mange små løb, med masser af fart, så det er sådan set også det jeg havde regnet med!

De feee må sveee?

 Fik først et pulsur i juni 2011.

Fik først mit garmin ur i januar 2009, så alt før det er ikke fuldstændig nøjagtig skrevet op, men tæt på!

Ked af de sidste lige bryder siden lidt, men der var simpelthen ikke mulighed for at gøre det anderledes. Men jeg synes det var lidt sjovt at samligne med de andre år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar