The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 6. december 2011

Så blev det endelig jul.. Igen

Så kom vintervejret endelig! Ah, ikke just noget jeg har savnet, men sådan er det altså nu!

Ikke meget endnu, men det er kommet!

Jep, meget mørkt! Men en kombination af pandelampe, månen og lidt sne, så gik det rigtig fint!

Tog min pandelampe med i dag, ikke imponerende meget lys, men alligevel fint nok. Løb ca. 150-200 på single-trail sti i dag, godt omkranset af høje træer, så der fik jeg rigtig testet lampen. - Vurdering: Der var lys nok til at kunne se, men jeg vil overveje at købe en der var bedre og lettere. - Jeg følte mig lidt som en vildfarende minearbejder i dag pga. klodsen i panden!! Lampen har ca. samme størrelse som en knytnæve (prøv selv at holde din hånd der op, ser skide smart ud ik?!) :D.

I alt 6 langsomme kilometer!

1 kommentar:

  1. Stadig ingen sne i Nordsjælland, heldigvis. Her er stadig bare meget koldt, men man behøver ikke bekymre sig om at stå fast endnu

    SvarSlet