The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 26. november 2011

Tasken er pakket, men..

Tasken er pakket, men det bliver ikke til et marathon for mig i morgen!

Pakkede ellers tasken i eftermiddags og var så rimlig hooked på at skulle til Aalborg i morgen, men hver gang jeg så vejr udsigterne, stod den på mere og mere blæsevejr, og i skrivende stund står den på vindstød helt op til 30 m/s! Så at tage vores lille familie helt der op i en børnecontainer og forvente at de gider at stå og glo på løbere i 4 timer +, er for urealistisk. Og Chancerne for at få et rigtig lorte løb er stort! Så derfor melder jeg pas denne gang. Desværre.
I Stedet har jeg valgt at straffe mig selv i morgen her hjemme, med en omgang mulvarpejagt i haven og en god lang træningstur (minimum 21 km!), og jeg ser nu på mulighederne og overvejer et erstatnings marathon om et par uger til Running Sushi Marathon i Randers, altså samme sted som jeg fik mit "knæk" ved for 15 dage siden! Men nu ser vi.. Det bedste vil nok være en mindre pause og så ligge noget kvalitets træning ind igen. Det er noget jeg savner helt vildt meget!

Inden jeg går i seng i aften, vil jeg bed en lille vejrbøn, og så håbe på at vinden ikke bliver så hård, for så snupper jeg tasken og kører en tur til Aalborg i morgen!! Men mon dog, kan mærke at mit hus allerede rokker godt, og lige nu er vindstødende "kun" på ca. 20 m/s!

Dagens gode nyhed var, at jeg på en tysk hjemmeside fandt mine ynglings løbesko til en yderst favorabel pris: ca. 450 kr. inkl. forsendelse! De kostede 1100 kr. her hjemme, så det er bare fedt! . Det bliver så mit 4. par! - næste gang bliver jeg nok nød til at finde et nyt par sko, da skoen forlængest er udgået og der er kommet en ny version!

Dennis - nu med et DNS marathon, og jeg har det faktisk fint med beslutningen!

2 kommentarer:

  1. Ja, lidt ØV at det er vejrguderne, der skal sætte stop for (endnu en) god oplevelse. Har selv været ude på 15km hertil morgen. Gudskelov blæser det ikke voldsomt her på 'djævleøen' - men dog nok, til at det ikke er sjovt på de åbne stykker...

    SvarSlet
  2. Det rykker stadig, desværre, helt vildt her over, så jeg har valgt at blive hjemme. Men som skrevet før så vil jeg "straffe" mig selv senere i dag!
    Løbet i Aalborg består nemlig af mange åbne stykker, i et åbent grønt areal (uden træer, ser det ud til), så der kan man sagtens forstille sig, at det er bliver ubehageligt at være!

    SvarSlet