The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 6. november 2011

Rekonoseringstur

Jeg er lige nu på en slags rekonoseringstur. Vores eget nytårsløb her i Skive skifter distancer i år, fra 4 km. til 4,5 km, og fra 8 km. til 10 km. Men vi mangler lige 150 meter på den lange tur. Tror jeg har fundet dem nu ;-) skriver igen når jeg kommer hjem..

Mod det undelige...

Alene i verden?















Ah, det vrimlede faktisk med liv sådan en søndag i Skive plantage / militære løbeterræn.

Jeg er kommet hjem igen, fra en dejlig søndagstur på 13 km. i et rigtig søndags tempo!
Jeg fandt 70 meter pr. omgang, dvs. 140 meter, så der mangler kun 10 meter, hvilket må siges at være inden for smertegrænsen, så jeg er glad. Nu skal jeg bare lige vise det frem for de andre arrangører, så er den "skid vist slået" (som vi siger i Skiw'!)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar