The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 24. november 2011

So far..

Så blev jeg færdig med forældresamtaler for i år (næsten da)! Nu er den undskyldning i hvert fald væk! Indtil videre er det faktisk blevet til 3 ture i denne uge. 4 km. mandag, 6 km. tirsdag og i går onsdag blev det til 5,2 km. Udemærket, lidt irriteret over, at jeg ikke har haft tid til en længere tur, men 3 ture er helt sikkert bedre end ingenting!

I dag stod den på 12 timers arbejde og i morgen venter endnu en laaang arbejds dag, men håber at få klemt en lille tur ind inden weekenden begynder.

På søndag står den jo på marathon i Aalborg, MEN holder meget skarpt øje med vejrudsigten - Det ser ud til at blive storm! - Venter spændt!

1 kommentar:

  1. "Udemærket, lidt irriteret over, at jeg ikke har haft tid til en længere tur, men 3 ture er helt sikkert bedre end ingenting!"

    Enig. Jeg har selv intet løbet hele ugen, jeg bliver bims!

    God træning.

    SvarSlet