The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 21. november 2011

Hård fødselsdags weekend

Hård, ikke pga. løb... men..
Det blev til 6 km. i fredags, og lørdag fyldte jeg så 27, med der tilhørende herrefrokost og masser af alkohol. Søndag med tømmermænd..
Jow jow, en rigtig "hård" weekend.

I dag mandag løb jeg 4 km. på 20:30, med Noah i babyjogger, det er jeg godt tilfreds med, men for pokker da: det er godt nok blevet koldt!!

Uhhh... Men jeg husker nu stadig, at vintervejret (SNE) satte ind til min fødselsdag sidste år, og blev der i 3-4 måneder.. Så jeg skal nok ikke brokke mig for meget.. endnu!!

Lige nu er der 80 % chance for at jeg tager til Aalborg i weekenden, jeg skal da have revance!!??

1 kommentar: