The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 25. november 2011

Efterår..ubelejligt tidspunkt!

Uha, så blev det da lige efterår (igen?)!! Blæsevejret har ramt os, og desværre ser det ud til at blive markant værre  på søndag! http://vejret.tv2.dk/artikel/id-46012473:vejkort-her-rammer-bl%C3%A6sten-p%C3%A5-s%C3%B8ndag.html?ss Det er godt nok et ubelejligt tidspunkt lige nu!!
Men håber jeg kommer af sted på søndag, og medmindre vejret skifter til det ekstreme tager jeg af sted!

Det blev ikke til en løbetur i dag, desværre, og i morgen vil jeg bruge på at "carboloade" til det "ekstreme", så jeg forhåbentligt får et bedre løb end de sidste par gange!

Løbet vil blive mit marathon nr. 14, og nr. 6 i år. - Og helt sikkert det sidste for i år. - Jeg er begyndt at savne mine halv lange træningsture, og når man løber et marathon hver anden weekend, så er der altså bare ikke tid eller overskud til det!

Jeg har skrevet et par nye løb på min lille "fremtids kalender" i højre side. Helt sikkert nogle løb jeg vil holde lidt øje med, leder dog stadig efter et længere løb der kan tiltale mig. Gerne noget med nogle højdemeter og noget barsk natur! Any good ideas? Dog med en relativ realistisk kilometergrænse (under 100 km.), for jeg må desværre bare acceptere, at det nok ikke bliver næste år med et 100 km. Det kræver meget mere træning og selvdisciplin, noget jeg ikke er fantastisk til at overholde for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar