The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 15. november 2011

Små ture

To små ture er det blevet til her de sidste par dage, en lille i går, lige før spisetid, på 4 km. Og en rigtig kort en på 3 km. her til aften sammen med hunden.

Se min lille 4 er her. Jeg løb med min løberygsæk på, noget jeg gør alt for sjældent, men der skal helst også være et formål med det, så behageligt er den altså heller ikke. I går skulle jeg lige købe nogle små ting, så der var den perfekt. Svor ellers i sommers, da jeg købte den, trods protester, at jeg nok skulle bruge den til at handle ind med! - Det er nok sket 2-3 gange nu. På mine lange ture, har jeg som regel bare mit væskbælte med, og det er fint nok.
Konen forstod selvfølgelig ikke hvorfor jeg lige præcis havde brug for en taske mere, og det kan da også være svært at finde på en god forklaringen når jeg i forvejen har: 2 væskebælter, en drikkeflaske til hånden, en væsketaske og en bæltetaske til løb. Men jeg fik den da :)

Aftens korte 3er kan ses her. Synes ikke rigtig, at jeg gad mere, startede først med at løbe kl. 21, da det var der, der var tid. Men fair nok, 3 km. i banken.

To gode løb, lige hvad jeg trængte til efter weekendens marathon, dejligt at komme godt i gang igen. Jeg ved dog fortsat stadig ikke om jeg vil til Aalborg d. 27, men konen presser lidt på nu, da jeg vist nok har lovet at tage hende med der op, så hun kan gå amok i IKEA imens. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Dennis, kunne du ikke ovetaies til at skrive lidt om dine løbetasker?
    Jeg kommer skidt ud af det med mit almindelige væskebælte (sådan et med plads til 4 flasker til 150,- i sportmaster) og er nødt ti at finde et alternativ så jeg kan bevæbne mig med væske til længere ture igen.

    SvarSlet
  2. Hej Annie, jeg har skrevet lidt om det i et indlæg i dag. Håber det kan bruges.

    SvarSlet