The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 10. november 2011

Dagen før dagen vol 2

Jep, så sidder jeg her igen: I morgen venter 42,195 dejlige km. i Randers, til "Ælte i Ælte" løbet.

Fik løbet en lille 3er i tirsdag med Noah i joggeren, ellers har jeg bare arbejdet, spist og sovet (lorte uge)! Men i morgen bliver det godt med et løb. Lørdag venter der arbejde igen (!!!!), men det går nok.

En hjemmeside jeg ofte har brugt i England er: www.startfitness.co.uk: I øjeblikket får man 15 % i rabat ved at indtaste koden: EXCL15. Jeg kan godt anbefale siden! Relativ hurtig og billig levering, så det er fint ;) - Og priserne er selvfølgelig en del lavere end i DK (desværre).

God juleshopping til jer!
"Desværre" for mig har jeg lige bestilt noget fra England: 1 vinterjakke ALA kvalitet fra Nike. Og en jakke, der kan laves om til en vest (skulle egentlig bare have haft en vest) fra Nike. + en hue fra Odlo + et par sko, jeg var blevet anbefalet (til ca. 1/3 af prisen her hjemme), til den pris så tør jeg godt at prøve dem uden en test. Skoen er en Nike LunarEclipse+. Det bliver så først gang i et år, at jeg IKKE køber en Brooks adrenaline X sko. MEN kun fordi at de ikke lige laver den model mere, nu hedder den XI, formentlig ikke det store, men har bare ikke lyst til at give 1000 kr. for et par sko, igen, lige nu.

Alt det her kommer til at koste mig ca. 1300 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar