The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 15. september 2011

Valg-racet!

Så er "valg-racet" snart ovre! - Dejligt! Det bliver selvfølgelig spændende hvad der kommer til at ske i DK fra i morgen af og det glæder jeg mig da også til. Men hvor er jeg bare "trip trap træt" af at høre på politisk mudderkastning på fjernsynet.
Jeg havde bestemt mig på forhånd, så det har været 3 uger, på andre kanaler end dr 1 og tv 2. ;) Har dog set enkelte debatter, uden dog at blive klogere, overhovedet - tvært i mod!
Dagens løbetur døbte jeg "valg-racet", og det blev lige til en 5 km. tur, over og stemme og så tilbage igen! - Jeg var vist den eneste i løbetøj!

I går var jeg meget presset, så der havde jeg også kun tid til en 5er, men det er OK, nu når det ikke kunne være anderledes! - så indtil videre 16,2 km. i denne uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar