The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 25. september 2011

På toppen

Min lange søndags tur er i gang! Lov' it
....

Nu er jeg kommet hjem igen og kan se tilbage på en super tur på 21,4 km i dag!

Havde mit marathon gear på, i hvert fald det jeg vil bruge på benene! Mine CEP shorts og CEP sleeves og det var meget behageligt at have på! Brugte dem også et par timer efter løbet, for da jeg kom hjem, skulle det gode vejr da udnyttes og vupti, 2 hængepartier var afsluttet (3 timer!). Male-arbejde og hæk-klippen inkl. en tur på genbrugspladsen.
Alt i alt, en PERFEKT søndag. Og generalt en perfekt weekend! Løb også 15 km. i fredags efter arbejde. I alt nåede jeg op på 57,7 km. i denne uge! - Mere end godkendt!

Jeg undskylder over for vejrguderne, at jeg havde afskrevet sommer for denne omgang, i dag var skøøøøn løbe-vejr!

Se min tur her. Jeg har taget lidt billeder undervejs, som du kan se her under:


Skive højeste punkt? I hvert fald med udsigt udover Krabbesholm og Skive by.


Havde i dag min "nye" CEP kompression shorts og mine helt nye CEP sleevs. Det fungerede bare til UG og slange. Gik også dem et par timer efter løbet.


Heste i baghaven.. Ja ja, der er nogle der kan! Vi andre har kun en græsslåmaskine.


Endnu et højt punkt, med kig udover Resen.


Kig fra Resen kirkegård! Helt OKAY!

OG OG OG, mine damer og herre! Weekenden bød også på Berlin marathon og hvad skete der mon der: EN NY VERDENSREKORD! 2.03.38!! WAUW!! Patrick Makau, SÅDAN!

Ej, at forglemme alle vores løbevenner, der var med der nede, stort tillykke til jer også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar