The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 19. september 2011

Puha..

Sikke en weekend! Fik slet ikke løbet nok! Løb kun en hurtig 6 er om lørdagen, jeg havde simpelthen bare ikke tid! Gæster fredag.. I byen det meste af lørdagens.. Tømmermænd, fodbold og gæster igen søndag.. Det var så den weekend. Og i dag, skal jeg til møde lige efter arbejde, dvs. Jeg først er hjemme 21.30.. Buuh!
Jeg er vist ufrivilligt starte på nedtrapning, selvom der stadig er knap 3 uger til marathon i Horsens.

Imorgen håber jeg på en kort tur, en lidt længere onsdag og så en lang i weekenden! - Den sidste inden Horsens. Jeg skal til at arbejde på at sætte min fart NED, så det føles naturligt at løbe et marathon på 4 timer. Det er helt underligt at skrive, det er i hvert fald første gang at jeg skal 'vente' på nogle til et marathon og følge en stram tidsplan!

Jeg glæder mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar