The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 3. september 2011

Morgen stund har ..

Guld i mund? .. Nå, men jeg rapportere live fra ruten i dag. Jeg er i gang med den lange tur, og se lige et spor jeg fandt! Fedt!!



Det er måske lidt svært at se, men det er limfjorden på højre side.

Nu er jeg kommet hjem, fra en dejlig tur!

Stod op, ved vækkeurets hjælp kl. 7.30, da jeg skulle nå at få overstået dagens tur inden kl. 10, da Bettina skulle på arbejde i Holstebro! - Så min plan om den lange tur i weekenden, skulle afholdes kl. "lidt for tidligt" i dag! (I morgen skal jeg stå fadder til et barnedåb).

Men okay, off we go. Et halvt stykke knækbrød, et glas vand og et toilet besøg, så var jeg sådan set klar. Marathon talk i ørene og af sted!!
I dag havde et nye sko på, eller den samme model som jeg plejer, bare et nyt par af dem! Den 3. i rækken, desværre nok også den sidste da modellen er blevet "opgraderet", så ved ikke om den passer til mig mere! - Men om ca. 700 km. finder jeg nok ud af det, når det er tid til endnu en løbesko.

De første 4-5 km. var meget hårde, jeg havde smerter i begge ben, men jeg vidste, at jeg bare skulle fortsætte, og at det nok skulle gå over. - og det gjorde det selvfølgelig!

Billedet som jeg tog er taget efter en lille tur på stranden, efter en tissepause. - Det er utroligt at man kan blive ved med at blive overrasket over hvor smukt mit lokalområde kan være! - Det er lige ved, at alt bliver smukt, bare man har løbesko på! (im lovin' it!)

Jeg løb op forbi en kirkegård (efter ca. 8 km.) hvor jeg fik en tår vand og så fortsatte jeg ellers rundt om Skive. Løb delvist det samme tur som i sidste weekenden, men valgte alligevel nogle lidt andre veje den sidste halv del af turen! - Det er virkelig en tur jeg er kommet til at holde af!

Jeg var ved at være lidt i tidsnød til sidst på turen, så jeg satte farten op og skød nogle genveje og nåede hjem til tiden, men på det tidspunkt havde jeg "kun" løbet 17 km. og jeg havde vist nok proklameret, at jeg skulle løb 20 +! Så Noah blev smidt i tøjet og ud i babyjoggeren og så skulle de sidste par km. findes!
De blev fundet og jeg fik løbet 4 km. sammen med Noah, så alt i alt: lige over 21 km! Halvmarathon!! Perfekt!

Se min tur her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar