The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 22. september 2011

Hviledag

I dag står den hviledag, sammen med knægten!
4 presset dage, indtil videre i denne uge, men alligevel 3 gode løbeture.

Det startede, som før skrevet, i mandags, da et møde sluttede før tid, og jeg fik tid til 5 km.
Tirsdag blev det så til en lille 4er, med Noah i babyjoggeren, lige før spisetid.
Onsdag viste sig som en af de bedre: 12 km. - Ned i skoven for at løbe et par km. og tilbage igen! Lækkert! - Havde dog noget af mit vintertøj på = havde det MEGET varmt, men det vidner om at vi går den kolde tid i møde nu! - Jeg var ellers lige så glad for shorts og t-shirts og følesen af sveden der sprøjter af mig. - I know det er lækkert!! :)

En af de ture jeg vil huske allerbedst denne "sommer" er faktisk fra april (påsken). Varmen var endelig kommet tilbage efter en evig lang "is-vinter"!! Omkring 20 grader og af sted ud i det "ukendte". Jeg ville for første gang siden jeg var soldat, ud og udforske Skive kassernes øvelsesterræn. Det blev til en tur i shorts og singlet og det var bare LÆKKERT! Sveden der bare haglede af mig og bare mig og naturen i en højere enhed!! (det er TOTAL øde, med skov og åbne græsarealer, fandme et lækkert område.) Har ofte tænkt på at tage der ud igen, men vil lige vente lidt, indtil jeg er sikker på at rovfuglene er væk! (læs evt. et indlæg jeg skrev i Juni, hvis det ikke giver mening!). Turen kan ses HER.

Med til historien skal vel også, at det var den uge jeg løb 101 km, hvilket jeg også synes var en stor bedrift! Udentvivl det længste jeg nogensinde har løbet på en uge, indtil videre! I den periode løb/motionerede jeg også på 21 forskellige dage, hvilket er super! Helt sikkert noget med vejret at gøre!! Jeg glæder mig allerede til det næste forår!!

Nå, jeg har en græsslåmaskine og noget meget højt græs der kalder på mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar