The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 8. september 2011

Ny uge, samme mål!

Ny uge, samme mål. Tja, ugens planer er at løbe lige så langt som jeg gider. Dog minimum 37 km, som var udgangspunktet i sidste uge (det blev dog til mere ( 44,5 km)).
En typisk "Dennis-plan"! hehe, ustruktureret planlægning. Jeg orker virkelig ikke at følge en plan, og så længe jeg synes jeg løber nok km. så er det vel også fint nok?

Jeg er dog fuldstændig klar over, at hvis jeg skal have en chance for at gennemføre et 100 km. løb i en OK tid næste år, så skal der planlægges noget mere OG planlægges mere! - Jeg søger PT. nettet igennem for at finde gode råd. Jeg vil ikke følge én anden persons plan, men tage "det bedste" fra alle! Så kan jeg altid krydre det med mine egne erfaringer senere!

Nå, her er hvad jeg har løbet i denne uge, indtil videre.
5 m
5,098
36
6 t
7 o
10,045
8 t
5,044

Jeg har taget beslutningen, jeg deltager IKKE i Skive løbet, desværre, for selvom jeg har pengene til det, vil jeg simpelthen ikke bruge dem på det løb! Det er for dyrt til min smag! Så den næste konkurrence bliver til Event Løbet i starten af Oktober! (Marathon).

Men jeg tager selvfølgelig der ned i weekenden og klapper folk ind, og i løbet af weekenden tager jeg også en længere tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar