The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 13. juni 2011

Jeg elsker fridage!

Desværre sæsonens sidst helligdag, men den skulle da udnyttes til at få en god omgang træning i benene.
Jeg legede lidt med min nye Garmin Forerunner 310XT, og ville løbe den samme tur, som i lørdags, selvfølgelig lidt hurtigere!
Jeg fik lagt turen over på mit ur og så var det bare afsted. Jeg synes ikke, at det var helt fantastisk, jeg fik ganske vist et bip og et vibratorshok når jeg løb forkert, men når GPSen hænger og dasker på ens arm, er det altså lidt svært at følge "kompasset". Men ok, er man i fin tid, så virker det!! Jeg fik da i hvert fald løbet den samme tur, stortset, bare 2 min. hurtigere!
Se min 10.04 km. træning her
Imorgen står den på arbejde og hviledag til benene, velfortjent, da de har løbet 3 ture hen over weekenden, en lørdag på 10 km., en søndag på 8 km. og en i dag på 10 km.. Hvilket er helt perfekt!
Overvejer om jeg skal løbe hjem eller cykle hjem fra arbejde på onsdag(ca. 27 km).
Overvejer også om jeg skal løbe en ½ eller en hel marathon på lørdag, enten i Randers eller i Hobro. Vil dog allerhelst løbe de 42 km!
Randers trækker klart mest, da det er et større arragement, men jeg har lidt problemmer med børnepasningen om aften (løbet starter først kl. 15 (?)!). Hobro, virker spændende, da det er mens der er DGI festival i byen, men det er PT. kun 5 (!!) tilmeldte på marathon distancen!!
Nå, men det kan være at jeg bliver klogere senere på ugen. Fast er det i hvert fald, at jeg skal til Roldskov marathon d. 10/7!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar