The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 25. juni 2011

Ugens lange

Ja, så blev det weekend, og tid til en tur ned i klubben. Der er altså ikke noget så godt som klubkammerater, når der skal presses et par ekstra km. ud af benene. Selvom hovedet sagde nej tak, så blev det alligevel til en fin tur i dag på 16 km. Dejligt og ikke nogle store problemer undervejs, glemte dog væske (lort). Det var den første længere tur efter mit marathon i starten af måneden, ikke fordi jeg ikke ville løbe længere, men simpelthen fordi jeg ikke har haft tid! Men dejligt at være tilbage og føler mig ok sikker på, at det nok skal gå godt d. 10/7 til Roldskov marathon. - Se min 16 km. turen her.


Jeg er aktiv løber i Skive atletik og motion, hvor jeg blandt andet også sidder i motionsudvalg (valgt fra år 2011). Jeg er primært valgt at blive aktiv i motionsudvalget fordi jeg var  interesseret i alt det bag løbene (tidtagning, opsætning osv.). Men også fordi jeg gik med en lille drøm om, at være med til at arrangere et løb, et anderledes og "eksklusivt" løb.
Jeg forslog forleden, at vi skulle lave et indendørs halvmarathon løb i vores indendørs atletikhal her til vinter. I løbet af efteråret vil vi arbejde videre på planen og forhåbentligt bliver det til noget i december/januar måned. Så hvis det er noget for dig med 105 ½ omgange i en hal, så følg med her på siden i løbet af efteråret (og på skiveam.dk).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar