The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 26. juni 2011

Store træningsdag!

Jeg så i går, at det lokale fitnesscenter (Atlantis) havde et spinningshold i dag kl. 12, og bestemte mig for at det ville jeg squ da hoppe med på! Jeg er super dårlig (!!) til at lave alternativ træning til løb, så nu skulle det være.
Jeg var alene hjemme søndag formiddag, så tog der ud efter morgenmad (ca. 10). Jeg havde bestemt mig for at lave en "complete body workout" der ude. Dvs. styrketræning, cykling, løb, spinning og svømning.
Og det gjorde jeg så.
I alt ca. 13 km. cykling (opvarmning i motionscenter + frem og tilbage mellem hjem og motionscenteret).
1 times spinning
4 km. Intervalløb med lidt bakke (ca. 2 min med 15 %)  (Puha)
ca. 40 min. styrketræning (General træning af kroppen)
og til sidst 100 meter brystsvømning (jeg er elendig til svømning)! Afsluttet med den kolde bruser og sauna!

Status her en time efter jeg er kommet hjem = Træt!!! Nu går turen over til bedstemor til dejlig kage (velfortjent!)!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar