The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 20. juni 2011

Back

Tre dage med snot og hoste, ahh, det kan squ næsten drive en til vanvid! Jeg var stadig små skidt her i dag, men bestemte mig for, at efter arbejde ville jeg hjem og se om det ikke kunne løbes væk!
I morges blev jeg vækket da posten ringede på, et stk. pakke til Dennis, jo tak, og så var jeg to par løbesko rigere og et nyt væskebælte.
Det ene par sko er mine favorit sko (nu mit 3. par) Brooks adrenalin 10. Ganske fin mængdetræningssko! Men jeg blev også fristet af de lave priser fra England (www.chainreactioncycles.com) , så jeg købte også et par "racer-sko", det blev et par Brooks T6 i en fræk ferrari rød farve :) Så de skulle da testes efter arbejde! Jeg har aldrig før haft en decideret ”racer-sko”, dog har jeg før løbet i en lunar trainer (en slags racer), som stadig til dato er den bedste sko jeg nogensinde har løbet i, men den er desværre udgået fra produktion!


Da jeg kom hjem sprang jeg i løbetøjet, for viste godt, at det skulle gå stærkt inden sofaen ville kalde på mig! - Så junior blev sendt ud i babyjoggeren og væk var jeg i mine nye racer! Fin tur, hvor det faktisk gik overraskende godt!
Se min lille 5er her

Jeg modtog, som skrevet også et nyt væskebælte. Det gjorde jeg fordi jeg ikke er super vild med mit Fuel-belt som jeg allerede ejer, og løber sjældent langt nok til at tage væskerygsækken på (häglöfs).
Valget faldte på Salomon XT energy belt, og indtil videre er tomlen peget op af :)
Det sidder godt, ja faktisk ligger man ikke meget mærke til bæltet. Den har to små dunke, nok til den første time og 4 (mener jeg) "hemmelige" stropper til gels + to relative store lommer (i alt en liter!) = Perfekt til jakke, mobil osv.


Det skal jeg nok få meget glæde af hen over sommeren! Regner med at jeg får tid til at løbe en tur imorgen igen og det sidste "snot" er ude af kroppen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar