The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 29. juni 2011

En slapper under dagens træning.. Og fugleangreb!

Tager mig lige en slapper fra træning.. Bølgebrus, mågeskrig og helt fantastisk natur.. 'udkants' Danmark er sgu meget smukt. Jeg befinder mig lige nu i Glyngøre med udsigt til Mors. Her kan man sidde i fred og tænke lidt over livet. Fantastisk skønt :-)
20 min senere.. Jeg var godt i gang med at nyde Glyngøreskov og rendte i mine egne tanker, da jeg pludselig hørte en lyd bag mig. Det lød som en gren der knækkede bag mig. Jeg skyndte at vende mig om og lige da jeg gjorde det fløj en rovfugl lige forbi mit øre, den nåede lige at rette op da jeg fik 'øjenkontakt' med den. Og så fløj puls op og det samme gjorde farten! For satan det var tæt på og jøsses den var stor!! Jeg løb hurtigt den næste kilometer og den fulgte faktisk efter mig et godt stykke tid.. Møg dyr!


2 kommentarer:

  1. ...vist noget med, at man skal påføre sig kasket med "øjne i nakken" - alternativ, kan man jo løbe baglæns ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg godt nok læst. Har overvejet en løbecap med 2 batches bagpå, men alligevel, nu har jeg løbet flere gange i ugen i 3 år og har aldrig været i nærheden af at blive ramt før. Så ved ikke rigtig om det er det værd.
    Jeg er bare rigtig glad for, at jeg ikke havde min ipod med, for så havde jeg ikke hørt den bag mig, og var højstsandsynlig blevet ramt.
    Men den var meget tæt på!

    SvarSlet