The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 10. april 2014

Salomon løberegnjakke

Vi fortsætter med gear nyheder, da jeg igår købte en salomon bonatti regnløbejakke.


Jakken har fået rigtig gode ord med på vej både på nettet og ikke mindst i vores trailrunner klub. Det var også igennem klubben at jakken blev købt, da et medlem havde en i overskud, som kunne købes til en god pris. 
Nu glæder jeg mig til en regnvejrsdag hvor jeg kan få testet jakken. Men førsthånds indtrykket er wow! Let og lækker. ;)

Igår aftes havde vi en af de vildeste trailture længe, hvor vi løb i knæ dyb mudder og tjekkede vandtemperaturen i fjorden (koldt!). Skide sjovt, men føj hvor en benene mærket i dag :) 

Jeg optog forresten en video i søndags, som jeg ikke har lagt op før nu. Hvor jeg var i nærkontakt med 3 rådyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar