The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 24. april 2014

Lidt statistiker :)

Indrømmet, jeg er en kæmpe statistik nørd! ALLE mine løbeture er siden 2009 blevet nedskrevet og registeret slavisk, på flere sites på nettet og i programmet sporttracks. Hver side har sine egne spidskompetencer, så derfor har jeg pt 4 forskellige indtastnings steder. (Endomondo, motionsdagbog.dk, Garmins connect og sportstracks). Før havde jeg også t4r.dk og en excl fil, men de er valgt fra, da de egentlig var overflødige.

I ny og næ, sidder jeg så og nørder med mine tal og i dag, fandt jeg ud af at jeg faktisk var ret tæt på de 10.000 kilometer. Faktisk er jeg helt præcis oppe på 9.042,184 km! Dvs. at jeg gerne i løbet af efteråret gerne skulle runde de 10.000 km!

Kilometerne er fint fordelt ud over de 5 år, med hvad der ligner en lille forbedring var år til år :)

Image and video hosting by TinyPic

Nogle tal jeg egentlig er OK tilfreds med. Plan er altid når vi rammer nytår: "I år vil jeg ramme 2000 km!", men faktum er bare at det er rigtig mange kilometer, og det bliver bare ikke! - Sidste år var jeg dog tæt på (1.924,884 km!), og der var jeg endda skadet i starten af året! - Så det er da realistisk, men det svarer stadig til et snit på 5,6179 km HVER DAG, ÅRET RUNDT! - Eller 11,23 km hver anden dag, hvis man synes at det er for hårdt at løbe hver dag :) - Så det er meget!

I 2009 lå gennemsnittet pr tur på 10,576 km, og i år ligger den allerede oppe på 12,190 km! Så jeg er godt på vej i år, meeeen der er stadig 1378,305 km tilbage i år, som skal løbes på 251 dage! Dvs. jeg skal "kun" løbe 5,491254980079681 km. hver dag resten af året, for at nå mit mål :) - De 21 af dem kommer i weekenden i Kompedal plantage, og jeg satser faktisk på en tur mere i morgen, da min kære kone har planer om at sætte mig af udenfor Skive, og lade mig løbe hjem. - Så betænksom :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar